dinsdag 20 november 2007

ADHDave

Dave Peters heeft een nieuw programma op de Radio. Het heet "ADHDave". Het zou Studio Brussel kunnen zijn, de zender waar ik hem het meest mee associeer, maar het kan ook Radio Donna zijn (ik weet dat het niet kunnen maken van dit verschil op deze context neerkomt op heiligschennis voor sommige van mijn lezers, dus ik excuseer mij al op voorhand: sorry).

Weet iemand waarom het programma zo heet? Heeft Dave Peters dan ADHD? Heeft hij daar al over verteld? Wat zijn zijn ervaringen? Hoe past ADHD in de context van zijn programma? Wie kan het mij vertellen?

1 opmerking:

ADHD-papa zei

Volgens een persbericht van Radio Donio: "Bruisende creativiteit is ook het handelsmerk van de nieuwe presentator van de avondspits. Hij was tot voor kort een van de sterspelers van Studio Brussel en was ook al te zien op Jim, Canvas, Eén en Belgacom TV. De avondspits wordt fris en karaktervol met Dave Peters en zijn A.D.H. Dave."

Als dienen overloop van StuBru naar Radio Donia blijft duren én ze een deel van de sch**tmuziekjes achterwege laten, zou het nog goed kunnen worden!