woensdag 20 juni 2007

Hij is geslaagd...

... met 72% voor zijn AMV!! Wie had dat kunnen denken???

Eigenlijk heeft hij het niet helemaal verdiend. Kijk zelf maar naar zijn evaluatiefiche:

Eerste trimester
Gehoor 9/10
Theorie 1,5/10
Zingen 20,3/30

Tweede trimester
Gehoor 7,5 /10
Theorie 4/10
Zingen 21/30

Derde trimester
Gehoor 27/30
Theorie 15,5/20
Zingen 29,5/50

Totaal 72/100

De juf schrijft heel terecht: Proficiat met gehoor! Je hebt dit talent van nature meegekregen. Toch is theorie studeren thuis en in de les volgen nu een must denk ik. Ik moedig je aan om dat vuur van muziek in jou terug te laten branden! Naar volgend jaar toe zal je echt regelmatiger je zanglessen moeten studeren. Je beheerst nog niet alle ritmen en notennamen.

Hmm. Ik besef dat ik hem "gered" heb door samen met hem de theorie voor het examen voor te bereiden, maar weet niet helemaal zeker of ik er wel goed aan gedaan heb...

Geen opmerkingen: