donderdag 4 januari 2007

Weeral iets kwijt...

Mama of Wouter vinden allebei de blaadjes van samenzang, die we moesten oefenen tegen de volgende les notenleer, niet meer terug. Alles hebben we al omgekeerd! Hij heeft ze in zijn handen gehad ergens vorige week om erop te oefenen, ergens rond de zitplaats, en sindsdien zijn ze spoorloos.

Stom eigenlijk, want ik had beter moeten weten. Zelf raak ik ook bij de minste onoplettendheid mijn spullen kwijt, dus ik weet dat dat voor hem ook geldt, en nog erger. Hij heeft totaal geen idee waar hij ze gelaten heeft, maar ze kunnen toch ook niet in rook opgegaan zijn? Drie A3-bladen en 2 A4-bladen tover je toch niet zomaar weg?

Ik heb hem gevraagd om vanavond nog eens extra te zoeken, maar hij zal de hulp van papa daarbij hard nodig hebben, want hijzelf weet niet waar beginnen. Hij doet wel een poging (tilt papiertjes op en zo), maar als je hem wil helpen om gerichter te zoeken weigert hij alle hulp...

Ik hoop dat hij ze vindt... of papa, want die heeft een week geleden mijn autosleutel ook teruggevonden ;-D
Wat zouden we doen zonder hém?

Geen opmerkingen: