woensdag 31 januari 2007

Schoolresultaat

Dit is een beetje naast de kwestie in deze blog, maar aangezien mijn opleiding veel te maken heeft met Wouter wil ik toch kort even uitwijden over mijn rapport van de voorbije examenperiode.

12/20 = Didactiek Wiskunde 1
13/20 = Muzische Vorming 1

Van Nederlands 2 wilde ik dit jaar de theorie al volgen en de didactiek volgend jaar, maar ik ben het examen niet eens gaan afleggen (zie mijn post van vorige week).

Eigenlijk was ik niet zo blij met mijn resultaten; ik had echt gedacht dat ik het beter gedaan had. We hebben ons wiskunde-examen mogen inkijken en voor MUVO kregen we een bladje met feedback. Nu begrijp ik het wel.

En met deze resultaten zit ik nu officieel in het tweede jaar! *joehoe*!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat he mama!!

Sven zei

Proficiat !
Keep it up !