dinsdag 2 januari 2007

Een nieuw jaar

Het nieuwe jaar begint weer vol goede voornemens. Ik hoor bijna iedereen in mijn omgeving zeggen: dit jaar ga ik sporten en gezonder leven. De meeste mensen die ik ken die willen stoppen met roken zijn daar intussen wel of niet in geslaagd en hebben zich bij dat resultaat neergelegd.

Ikzelf heb me voorgenomen om dit jaar... te sporten en gezonder te leven. Maar ik denk dat mijn voornemen wel wat dieper zit dan dat van anderen. Al zeker vijf jaar heb ik mezelf beloofd om mijn gewicht bij te sturen voor ik 30 word... en dit jaar bereik ik die leeftijd. Ik kan dus niet anders meer dan er nu werk van te maken!

In 2007 kijken wij ook uit naar de afspraak met het revalidatiecentrum ergens volgende week. Eigenlijk heb ik daar wel grote verwachtingen van... Ik hoop dat ze ons nu eindelijk eens wat gerichte hulp kunnen geven! Dat ze ons zullen kunnen vertellen hoe Wouter de beste resultaten kan bereiken op school en zijn hoofd een beetje op orde kan krijgen.

Wat er mij aan doet denken: het cadeau van mijn mama? Een boek: Hoe breng ik mijn kind (en mezelf) structuur bij? Vooral die "en mezelf" vind ik absoluut hilarisch. Of hoe de mensen in je omgeving je beter kennen dan je zelf denkt... :-)